BLOG /Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wartkowicach

RSS

Gratulacje dla Zwycięzców

26.05.2015

Składamy gratulacje wszystkim zespołom projektowym, które znalazły się w grupie LAUREATÓW i szkół wyróżnionych w konkursie na NAJLEPSZĄ TECZKĘ SPÓŁDZIELNI UCZNIOWSKIEJ. Gratulujemy pomysłów i opracowania tematu. Pozdrowienia dla kolegów i opiekuna grupy z Tylicza. BRAWO. Laureatami konkursu zostali uczniowie ze szkół:  Gimnazjum przy Samorządowym Zespole Szkół im. Dzieci Zamojszczyzny w Biszczy (gmina Biszcza)  Gimnazjum im. Rodu Działyńskich w Bratianie (gmina Nowe Miasto Lubawskie)  Publicznym Gimnazjum im. gen. Aleksandra Krzyżanowskiego "Wilka" w Kadzidle (gmina Kadzidło)  Publiczne Gimnazjum w Przecławiu (gmina Kołbaskowo)  Publiczne Gimnazjum im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Szczawnicy (gmina Szczawnica)   Wyróżnienia:  Zespół Szkół Podstawowych i Gimnazjum im. Ziemi Kujawskiej w Dąbrowie Biskupiej (gmina Dąbrowa Biskupia)  Samorządowe Gimnazjum im. ks. S. Galasa w Kostkowie (gmina Gniewino)  Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego w Grabowie (gmina Grabów)  Samorządowe Centrum Edukacji Szkolnej w Tyliczu (gmina Krynica-Zdrój)  Gimnazjum w Krasieninie (gmina Niemce) Do zobaczenia w Warszawie!!!   Grupa projektowa z Wartkowic

Zobacz więcej

Z Pamiętnika Uczestnika Programu NWK

19.05.2015

Podobała mi się punktowana forma rozliczania naszej pracy podczas ćwiczeń projektowych. Odpowiada mi zdrowa rywalizacja kiedy znam kryteria. Przyjemnie było doliczać kolejne punkciki na swoim koncie. To zachęcało mnie do wysiłku. I opłacało się. Teraz wieczorne rozgrywki w „Monopoly” stają się ulubioną rozrywką mojej rodzinki. Justyna   O udziale w Programie NWK przypomina mi codziennie Kalendarz ekonomiczny na ścianie w moim pokoju. Ale nie tylko. Tak naprawdę,  to od 2 lutego niemal codziennie rozmawiam z kolegami i koleżankami na temat tego, co słychać w projekcie. To już 4 miesiące. Zaczęło się spokojnie od zajęć w czasie ferii, spotkania z przemiłą studentką Wiolą, wycieczek a później w galopującym tempie – praca nad teczką spółdzielni uczniowskiej, badania, opracowanie statutu i kręcenie reklamy. Prawdziwy zawrót głowy i jeszcze głosowanie. Program NWK nie pozwala mi się nudzić. A to jeszcze nie koniec... Karolina   Wcześniej nie myślałam, że ekonomię można polubić. Widząc i słysząc w telewizji informacje z tej dziedziny, słupki, reklamy banków - po prostu – zmieniałam kanał. Po zajęciach programowych dowiedziałam się, w jaki sposób mądrze zarządzać swoimi oszczędnościami, rozumiem niektóre pojęcia ekonomiczne, wiem w jaki sposób otworzyć konto w banku, poznałam blaski i cienie pracy przedsiębiorcy. Przekonałam się także, że „nie…

Zobacz więcej

Nasza reklama NAJLEPSZA!!!

18.05.2015

18 maja, w godzinach południowych poznaliśmy oficjalne wyniki KONKURSU NA NAJLEPSZĄ REKLAMĘ SPÓŁDZIELNI UCZNIOWSKIEJ. Jak to w każdym konkursie bywa, ktoś musiał być PIERWSZY. Miło nam poinformować, że ZOSTALIŚMY ZWYCIĘZCAMI tegorocznego konkursu internetowego. Po raz kolejny dziękujemy wszystkim osobom, które głosowały na naszą reklamę. Wygrana to dla nas naprawdę ekscytujące przeżycie a zawdzięczmy je internautom. Gratulujemy zdobywcom drugiego i trzeciego miejsca. Oficjlna informacja o wynikach głosowania dostępna jest pod adresem: http://www.nawlasnekonto.pl/news/show/120/zwyciezca-konkursu-internetowego Grupa projektowa NWK; Gimnazjum w Wartkowicach        

Zobacz więcej

Głosowanie STOP - informacje z 15 maja, z godz. 24.00.

16.05.2015

Na oficjalne ogłoszenie wyników głosowania przyjdzie czas, ale nam tuż przed północą udało się odczytać końcowy wynik. Głosowanie zamykamy z wynikiem 2384 głosów. Codziennie na REKLAMĘ Spółdzielni Uczniowskiej "Jabłuszko" głosowało około 238 osób. DZIĘKUJEMY ZA WSPARCIE z Państwa strony. Szczególne podziękowania kierujemy do kolegów i koleżanek z naszego gimnazjum. Grupa projektowa NWK; Gimnazjum w Wartkowicach

Zobacz więcej

Głosowanie - najnowsze informacje

14.05.2015

Chociaż to już 9. dzień głosowania, to emocje związane z konkursem nie opadają. Na każdej przerwie międzylekcyjnej komputery w sali informatycznej są oblegane a od 7.00 rano pierwsi w szkole uczniowie, sprawdzają stan głosów pod  reklamą naszej Spółdzielni. Dzisiaj została przekroczona liczba 2000 oddanych głosów. Pamiętny,  2000 głos oddał -  Marcin Górczak - uczestnik projektu. Jeszcze jeden dzień i ... . Natalia

Zobacz więcej

EFRWP – poznajemy bliżej…

14.05.2015

Na spotkaniu podsumowującym efekty Programu wyznaczyliśmy sobie zadanie domowe. Bliżej zapoznać się z charakterem działań Organizatora Programu. Jest nim Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej. Po odwiedzinach strony internetowej EFRWP dowiedziałam się, że Fundusz oferuje uczniom, przedsiębiorcom, rolnikom, organizacjom pozarządowym, mieszkańcom wsi a nawet osobom z autyzmem różne formy wsparcia w postaci, np: ·         Programy edukacyjne – adresowane dla dzieci i młodzieży ·         Kredyty i pożyczki – dla mieszkańcom wsi na realizację planów zawodowych i założenie działalności gospodarczej ·         Pomoc i wsparcie w kierunku aktywizacji środowiska wiejskiego. Warto wiedzieć, że istnieje organizacja, której zależy na rozwoju wsi polskiej i aktywności zawodowej jej mieszkańców. Na ten temat będę rozmawiać z rodzicami, sąsiadami. Być może niedługo sama z tej wiedzy skorzystam. Justyna Aktualnie najbardziej zainteresowały mnie programy edukacyjne adresowane do uczniów. Obecnie w ofercie Fundacji znajduje się kilka ciekawych propozycji, m. in.: ·         Misja przyroda - zajęcia terenowe w wybranym parku narodowym ("zielona szkoła") ·         Youngster – dodatkowa nauka języka angielskiego ·         Warsztaty muzyczne „Jazzmania” ·         Na własne konto – program edukacji ekonomicznej ·         Droga ku wolności - przybliżenie historii najnowszej  krajów, które po II wojnie światowej były po tej samej stronie „żelaznej kurtyny". ·         Leśna Akademia Sportu ·         Warsztaty kulinarne „Gotuj lokalnie”…

Zobacz więcej

Formy inwestowania oszczędności - co wybrać? cz. 3.

12.05.2015

  To już ostatnia lekcja świadomego inwestowania. Mamy nadzieję, że nasze analizy chociaż w niewielkim  stopniu zwróciły uwagę  czytelników. Życzymy mądrych i udanych inwestycji w realu. INWESTYCJA Bezpieczeństwo Ryzyko Płynność Opłacalność Kiedy według was warto inwestować Obligacje[1]   Nie [2] (tylko obligacje skarbowe są bezpieczne) Tak (tylko obligacje skarbowe nie są ryzykowne) Tak [3] Tak, ale raczej w długim okresie czasu Tak samo jak w przypadku akcji: -kiedy posiadamy wiedzę, wiedzę i jeszcze raz WIEDZĘ w zakresie inwestowania na rynku papierów wartościowych - kiedy akceptujemy pewien poziom ryzyka - kiedy chcemy sporo zarobić/stracić Dzieła sztuki   Tak Nie, ewentualnie ryzyko podróbek Tak, ale mała[4] Tak - kiedy decydujemy się na dłuższy okres oszczędzania (trzeba nastawić się na niską płynność) - dla koneserów i znawców Ziemia   Tak Nie Tak, ale mała[5]   Tak - kiedy ceny są niskie i/lub kiedy spodziewamy się wzrostu wartości gruntu np. przyszłe budowanie autostrady przez działkę Wino, whisky                  Tak Tak Tak Tak - kiedy ceny notowane są w systemie stałym     [1] Obligacje to pożyczka jaką my (jako osoba fizyczna) udzielamy firmie. Innymi słowy to obietnica firmy, że np. po 2 latach odda nam tą pożyczkę powiększoną o odpowiednio wysoki procent. Nie ma…

Zobacz więcej

Wyniki konkursu NA NAJLEPSZEGO UCZNIA

09.05.2015

Wszystko już wiadomo! Tytuł NAJLEPSZEGO UCZNIA uzyskały: Justyna Majtczak Justyna Grabowska Karolina Andrzejewska. O zwycięstwie w konkursie zdecydowała ich aktywność i skuteczność podczas ćwiczeń punktowanych oraz systematyczne zaangażowanie na platformie projektu podczas pracy z komiksami ekonomicznymi. Naszym liderkom gratulujemy i życzymy samych trafnych decyzji inwestycyjnych, skutecznych spekulacji, udanych transakcji i to nie tylko podczas gry w „Monopoly”. Informujemy, że zwycięzcy konkursu otrzymali atrakcyjne gry planszowe z serii „Monopoly”, które zostały ufundowane przez organizatora Programu: Europejski Fundusz Wspierania Wsi Polskiej, partnera Programu - Fundację „Na Rzecz Rozwoju Wsi Polskiej Macieja Rataja „Polska Wieś 2000”, NBP . Magda  

Zobacz więcej

Podsumowanie efektów projektu "NA WŁASNE KONTO"

08.05.2015

8 maja odbyło się podsumowanie efektów projektu „Na własne konto”  realizowanego w naszym gimnazjum od 2 lutego 2015r. Przygotowana przez naszą opiekunkę prezentacja multimedialna pozwoliła nam skupić się na efektach naszych półrocznych działań. Z pokazu dowiedzieliśmy się także o różnych formach rozwijania przedsiębiorczości i innych programach adresowanych do młodzieży, których pomysłodawcą jest organizator programu "Na własne konto" - Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej. W czasie spotkania był czas na obejrzenie bogatej galerii zdjęć „z życia projektu” oraz na wspomnienia. Najbardziej oczekiwanym przez nas momentem było wręczenie certyfikatów oraz poznanie nazwisk zwycięzców konkursu na „NAJLEPSZEGO UCZNIA”.  Spotkanie było także okazją do zaprojektowania naszego występu podczas czerwcowej gali projektów edukacyjnych realizowanych w bż. roku szkolnym. Podczas tej uroczystości o efektach naszej pracy poinformujemy całą społeczność szkolną. Od nowego tygodnia rozpoczynamy pracę nad przygotowaniem się do prezentacji. Nasze podsumowanie nie oznacza końca. Szkolna GRUPA NWK wciąż działa! Jusyna*2  

Zobacz więcej

GŁOSUJEMY na najlepszą REKLAMĘ Spółdzielni Uczniowskiej

07.05.2015

TO już trzeci dzień z rzędu nasze życie projektowe kręci się wokół konkursu internetowego na najlepszą reklamę spółdzielni uczniowskiej. Temperaturę podnosi fakt, że  film reklamowy przygotowany przez nasz zespół projektowy  bierze udział w  konkursie. Prosimy wszystkich internautów posiadających konto na Facebooku, którym spodobała się nasza reklama do przyłączenia się do konkursu i głosowania. Link do reklamy SPÓŁDZIELNI UCZNIOWSKIEJ "JABŁUSZKO": https://www.facebook.com/nawlasnekonto?sk=app_311168525678926&app_data=543       Głosowanie potrwa do 15 maja. Reklama, która uzyska najwięcej głosów internautów, otrzymuje „Nagrodę internautów" w wysokości 1 000 zł, a jej autorzy nagrody rzeczowe. Paulina  

Zobacz więcej

Formy inwestowania oszczędności - co wybrać?; część 2.

04.05.2015

To kolejna lekcja  inwestowania oszczędności. Przedstawione w tabeli inwestycje przeanalizowano pod względem bezpieczeństwa, ponoszonego ryzyka oraz płynności i opłacalności. Kolejna lekcja wkrótce. Justyna INWESTYCJA Bezpieczeństwo Ryzyko Płynność Opłacalność Kiedy warto inwestować Akcje[1]   Nie [2] Tak,  duże Tak, duża [3] Tak, ale to zależy od kompetencji (wiedzy)    -kiedy posiadamy wiedzę, wiedzę i jeszcze raz WIEDZĘ w zakresie inwestowania na rynku papierów wartościowych - kiedy akceptujemy pewien poziom ryzyka - kiedy chcemy sporo i szybko zarobić/stracić Konta osobiste   Tak Nie Tak Nie, najgorsza forma oszczędzania pieniędzy -kiedy chcemy mieć stały i nieograniczony dostęp do posiadanych środków finansowych - oszczędności na bieżące wydatki Dewizy[4]   Raczej tak, zależy od wiedzy, kursu walutowego i typu dokumentu[5] Raczej nie, zależy od wiedzy, kursu walutowego i typu dokumentu Tak Tak, o ile ma się podstawową wiedzę o rynku walutowym - zależy czy kupujemy/importujemy czy sprzedajemy/eksportujemy, kiedy PLN jest słaby to opłaca się kupować, w odwrotnej sytuacji opłaca się sprzedawać Złoto [6]   Tak (tak samo jak lokaty) Nie [7] Tak Tak   - kiedy preferujemy pewność i stabilność - kiedy preferujemy inwestycje w rzeczy namacalne tj. materialne np. sztabki złota, nieruchomości, grunty, diamenty, ropę itp. [8] - kiedy lubimy złotą biżuterię i kosztowności…

Zobacz więcej

UWAGA: Wkrótce podsumowanie wyników konkursu indywidualnego "NA NAJLEPSZEGO UCZNIA"

04.05.2015

8 maja, o godz. 14.30 odbędzie się uroczyste podsumowanie wyników konkursu indywidualnego "NA NAJLEPSZEGO UCZNIA" Spośród gimnazjalistów z Wartkowic - uczestników programu "Na własne konto" zostaną wyłonieni NAJLEPSI. Przypominam, że  Konkurs indywidualny dla uczniów III edycji projektu trwał od rozpoczęcia zajęć, tj. od ferii zimowych do 1 maja br. Mogli wziąć w nim udział gimnazjaliści, którzy:  systematycznie uczestniczyli w zajęciach, odbywających się w I i II etapie programu, brali w nich aktywny udział, rozwiązali komiksy ekonomiczne za pomocą platformy e-learningowej. Uczestnicy, którzy zgromadzili najwięcej punktów otrzymają atrakcyjne nagrody. Zapraszam na spotkanie do sali nr 4. opiekun: Jolanta Andrysiewicz    

Zobacz więcej

Formy inwestowania oszczędności - co wybrać?; część 1.

02.05.2015

W trzeciej odsłonie materiału dotyczącego inwestowania i oszczędzania prezentujemy pierwszą część analizy porównawczej trzech popularnych form inwestowania. Nasze opracowanie powstało na bazie analizy zalet i wad wyszczególnionych  inwestycji. Ciąg dalszy opracowania ukaże się wkrótce. Życzymy przyjemnej lektury.     INWESTYCJA Bezpieczeństwo Ryzyko Płynność[1] Opłacalność Kiedy warto inwestować Nieruchomości   Tak, duże Tak, ale małe[2] Tak , ale mała[3] Tak - inwestujemy, kiedy posiadamy zdolność kredytową (nieruchomości na kredyt) lub dużą ilość wolnej gotówki oraz wiedzę na temat ruchu w branży (jeśli jej nie mamy zgłaszamy się do doradcy[4] i/lub biura pośrednictwa nieruchomościami) Lokaty terminowe   Tak, duże[5] Nie, brak ryzyka  Tak, ale zależy od długości lokaty[6] Tak - kiedy nie akceptujemy ryzyka (to najbezpieczniejsza forma inwestowania), i godzimy się na sukcesywnie niskie zyski (cena za bezpieczeństwo) Fundusze inwestycyjne Tak, ale zależy od rodzaju aktywów w portfelu i długości inwestycji [7] Tak, ale zależy od rodzaju aktywów w portfelu i długości inwestycji 7 Zależy od warunków umowy [8] Tak, ale w długim okresie - kiedy decydujemy się na dłuższy okres oszczędzania, zazwyczaj powyżej 10 lat, wówczas warto wybrać bardziej ryzykowne aktywa, bo im dłuższy czas (a 10 lat to długo), to mamy stosunkowo małe ryzyko [1] Płynność to zdolność do spłaty zobowiązań…

Zobacz więcej

Reklama naszej Spółdzielni Uczniowskiej na FB i na YouTube

24.04.2015

Od dzisiaj można wyświetlać efekty naszej pracy nad reklamą spółdzielni. Zapraszamy do projekcji: https://www.facebook.com/video.php?v=1572989576295610 lub https://www.youtube.com/watch?v=xhu0pEMwaos&feature=youtu.be Od 5 do 15 maja będzie można głosować na wybraną - NAJLEPSZĄ REKLAMĘ SPÓŁDZIELNI UCZNIOWSKIEJ, oddając 1 głos w ciągu doby. Zapraszamy wszystkich posiadaczy konta na FB do udziału w zabawie. Prosimy głosować na naszą reklamę: LINK DO REKLAMY SPÓŁDZIELNI UCZNIOWSKIEJ "JABŁUSZKO" https://www.facebook.com/nawlasnekonto?sk=app_311168525678926&app_data=543

Zobacz więcej

Gdzie lokować oszczędności? Analiza porównawcza oferty banków

23.04.2015

Zadanie na dzisiaj,  porównanie oferty banków pod kątem ulokowania w nich pieniędzy na e-koncie. To nasza druga odsłona dotycząca inwestowania i dorabiania do kieszonkowego. O tym, że warto oszczędzać na kontach młodzieżowych,  wiemy po zajęciach projektowych. Znamy także zasady zakładania konta młodzieżowego. Dzisiaj trochę konktetów na temat e-konta, warto,  czy nie zainteresować się tą propozycją - oceńcie sami i wytypujcie najlepszą ofertę bankową? Szczegóły w tabeli poniżej:   Toyota Bank mBank T-mobile usługi bankowe Nazwa e-konta Konto młodzieżowe Click eKonto T-Mobile konto Link http://www.toyotabank.pl/kontoclick/ http://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobiste/ekonto/ https://www.t-mobilebankowe.pl/konto Oprocentowanie depozytu Oprocentowanie konta osobistego w skali roku 3% 0,10 % 3 % (aby naliczył się procent musi wpływać stypendium lub wynagrodzenie) Oprocentowanie konta oszczędnościowego w skali roku 4% (Super Click) Różnie: 0,40 – 1,20 % 1,76 % Oprocentowanie lokat w skali roku Różnie: 2 - 4 % Różnie: 2 – 4 % Różnie: 2 – 4 % Koszty prowadzenia ROR Opłata za prowadzenie rachunku 0 zł 0 zł 0 zł Koszt przelewu 0 zł 0 zł 0 zł Koszt posiadania karty Koszt karty debetowej 1 zł 0 zł 0 zł Zasady i warunki korzystania z karty debetowej Nie ma żadnych warunków Aby karta była darmowa należy wykonać transakcje na kwotę min. 100 zł miesięcznie…

Zobacz więcej

Wielki Test o Podatkach

20.04.2015

Zadanie na dzisiaj - wykonane. Wielu z nas śledziło na wizji  zmagania uczestników Wielkiego Testu o Podatkach. Próbowaliśmy także własnych sił podczas rozwiązywania zadań on-line na stronie Interia.pl i na smart fonach – poprzez specjalnie przygotowaną aplikację TVP. Pierwsza runda była łatwa a treść niektórych pytań zaskakująca i zabawna, np. Dla kogo przewidziano wyższą stawkę karty podatkowej – dla fryzjera damskiego czy męskiego? Nie było to trudne zadanie. Z wypowiedzi gości programu mogliśmy się dowiedzieć, że płacone podatki,  to nic innego,  jak zbieranie kasy do wspólnej sakiewki a potem ich odbieranie w postaci różnych dóbr, np.  edukacja, kultura, bezpieczeństwo, zdrowie itd. Wszystkim czytelnikom naszego bloga przypominamy, że do 30 kwietnia 2015r. można złożyć  zeznanie podatkowe za rok 2014. My tymczasem,  od jutra trzymamy mocno kciuki za kolegów z klas III. gimnazjum, którzy rozpoczną trzydniowy  maraton egzaminacyjny. Połamania długopisów  i skupienia życzymy. Grupa projektowa "Na własne konto" źródło foto: http://patrykkostyla.pl/zmniejszenie-podatkow-realne-obalmy-mity/

Zobacz więcej

Wyzwanie dla indywidualistów - konkurs na najlepszy artykuł ekonomiczny

19.04.2015

Spośród 18 uczestników naszej grupy projektowej, dwie  osoby spróbują swoich sił w konkursie na najlepszy ARTYKUŁ EKONOMICZNY. Reprezentacja naszej grupy powalczy w kategorii: ·  Finanse osobiste moje i mojej rodziny - czy może być lepiej?" - esej ·  „Sukces przedsiębiorcy w mojej gminie" – wywiad Na przygotowanie prac konkursowych mamy czas do 2 maja. Justyna, Natalia  

Zobacz więcej

Ankieta. Nasze opinie na temat programu „Na własne konto”

18.04.2015

To już jedno z ostatnich obowiązkowych zadań, które przygotowali dla nas  organizatorzy programu edukacji ekonomicznej „Na własne konto”. Jest to ankieta złożona z 21 pytań dotyczącą podsumowania całości programu edukacji ekonomicznej,  w którym braliśmy udział, w tym także II etapu zajęć. Nasze  opinia i refleksje wyrażone w ankiecie dotyczyły:  przydatności realizowanych zajęć podczas wyboru szkoły ponadgimnazjalnej. Udzielaliśmy także odpowiedzi do pytań dotyczących wzrostu zainteresowania ekonomią i zrozumienia wybranych zagadnień ekonomicznych. Wynika z tego, że nasze opinie będą uwzględnione podczas przygotowań do kolejnej edycji programu. Bartek  

Zobacz więcej

"Do trzech razy sztuka" - praca konkursowa wysłana

17.04.2015

Po ostatnich przeżyciach musieliśmy trochę ochłonąć i dlatego dopiero po trzech dniach od wydarzeń z ostatniego tygodnia zamieszczamy swój wpis. Wydawać by się mogło, że zadanie skończone, teczka skompletowana, elementy dopracowane, a tu...! Jak dotąd,  nikt z nas nie wierzył w "pechową 13". Poniedziałek, 13 kwietnia - to ostatni dzień zajęć projektowych i zgodnie z harmonogramem - to czas przeznaczony na wysłanie pracy do Warszawy. A tu, zaczęło się w południe: zawierucha, wiosenna burza, przerwy w dopływie prądu. O 14.00 zaczęliśmy przesyłać pliki: 1h, 2 h i było jeszcze gorzej aż przyszedł czas odjazdu. Nie udało się. Nie powiodła się także druga próba - wieczorna. Dopiero trzecie podejście, już we wtorek po południu - 14 czerwca, UDAŁO SIĘ!Wszystkim grupom projektowym podpowiadamy, żeby przesyłkę podzielić na części. My to zrobiliśmy w trzech rzutach. Powodzenia. Justyna

Zobacz więcej

Teczka Spółdzielni Uczniowskiej, SKOMPLETOWANA!

11.04.2015

Za nami ostatni tydzień pracy zespołowej nad "doszlifowaniem" elementów pracy konkursowej. Trudno nam zliczyć, ile było poprawek, drukowania i kreślenia, korekty wersji elektronicznej, wertowania regulaminu itp. Dzięki pracy w grupie i przy podziale obowiązków udało się trochę przyspieszyć i usprawnić realizację zadania. Spontanicznym podrzutem brudnopisów w górę uczciliśmy moment zakończenia prac związanych z przygotowaniem do wysłania pracy konkursowej .Mamy tylko nadzieję, że wszystkie elementy Teczki, dotrą do Warszawy. Ola Przygotowana praca składa się z 8 elementów, w tym 5 obowiązkowych. 1. Analiza badań rynku (m.in. wzór ankiety, opis badań, analiza i opracowanie wyników) 2. Biznesplan Spółdzielni Uczniowskiej 3. Symulacja działalności 4. Statut Spółdzielni Uczniowskiej 5. Reklama Spółdzielni Uczniowskiej 6. Inne (proszę wpisać): logo spółdzielni - załącznik nr1   7. Inne (proszę wpisać): symulacja inwestowania – konto oszczędnościowe- załącznik nr2   8. Inne (proszę wpisać):załącznik nr 3 do Regulaminu konkursu. Oświadczenia uczestników o zapoznaniu się Regulaminem, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych i przekazaniu praw autorskich – 18 oświadczeń

Zobacz więcej

« Poprzednie 1 2 3 Następne  »